SÖNDAGSBILDER & FOTOUTMANING!



Vilken underbar dag!
Solen skiner, den är tillbaka efter vad som känns som en evighet. Jag vet att det bara har varit mulet och grått i några dagar och jämfört med de åtta veckorna med sol som vi har haft är det ju ingenting. Men, idag känner jag mig alldeles varm i hjärtat av solens strålar och fylld av energi efter att ha matat änder vid strömmen tillsammans med världens bästa vänner!
 
Livet på en pinne!
 
Men fotoutmaningen ja. Det är ju alltid en smula knepigt att bestämma sig eller att komma på vad jag ska fotografera till utmaningen. Så idag har jag sprungit omkring huset runt (standardbeteende när det gäller fotoutmaning) och här i köket har jag tagit bild på bild på bild på bild. Metall finns ju verkligen överallt! Så mitt bidrag denna veckan blir allt från mina ringar till diskbänk till teburk till brödrost till kapsylen på rengöringsmedlet.
 
Vill ni ser fler bilder på temat metall kikar ni in här och här!
 
Fabrikens söndagsbilder hittar ni samlade här!
 
Nu blir det en kopp te i solen,
jag undrar hur många som gör det samma?!

4 kommentarer:

  1. Metall hittar man verkligen överallt, men det är inte alltid man tänker så mycket på det.

    SvaraRadera
  2. Haha ja vi är många som tar en kaffe eller te i solen idag! Kramkram Nilla

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen dina metallbilder. De får mig att tänka på ett nystädat fräscht kök. Och visst är det så att det finns metall överallt.
    Kram. Maria

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!