FOTOBOK!

Fotobok och en ny kofta med leoprint/HM till Inez!
 
Bilderna som vi tog under tiden vi väntade Inez har jag samlat i en fotobok. I den ryms all del längtan, lycka och glädje som jag har kunnat bära och ändå kunde jag inte i min vildaste fantasi förstå hur stort det var. Men jag njöt verkligen av varje dag. Ville leva nu och just i stunden även om det magiska datumet repeterades, sades och efterfrågades försökte jag vara i nuet...
 
Jag skrev inte mycket text i boken, det är mest bilder och inte kanske alltid så bra bilder, men det är våra bilder. Våra minnen. Våran glädje. Som jag älskar denna bok.
 
En liten kort inledande text skrev jag.. där en av raderna fortfarande får mina ögon att tåras.
"Det här är mitt sätt att alltid komma ihåg dagarna med Pytte och minnas första dagar med Inez"
 
Det där med barn. Overkligt och fantastiskt och en massa saker som är så svårt att sätta ord på. Den där magiska känslan, pirred, tårarna och förundran över en ny liten människa.
 
Och vips fylls hemmet med små koftor i leopardmönster...
 
Jag livet är verkligen alldeles fantastiskt!
Magiskt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!