INTE HELT ENKELT...

Jacka/Barbour, Byxa/HM, tröja/Saint Tropez och nya läppstiftet testas!

Inte helt enkelt att ta en outfit-bild. Kanske inte heller är det smartaste att ta den när man i princip är färdig för att gå till dagis med lilla monstret. Men, jag tänkte att en bild på nya jackan borde vara med på bloggen, så infall som infall, fram med mobben och vips en bild.
 
Jag är en smula kär i min nya jacka. Verkligen. Vi passar ihop. Kort och gott, det perfekta paret!
 
Så, som efterfrågar alltså, här kommer en bild på moi. Alldeles innan jag greppar handväskan, tar Inez i handen och beger mig till dagis. Jag får lova att nästa bild i kategorin blir en smula bättre!
 
Måste ändå säga att till en i övrigt ganska färglös kombination kläder så blir det ett lyft med färg på läpparna. Måste säga att jag gillar't!! Till och med rött som jag har haft svårt för...
 
Hur känner ni för det röda?
Eller har ni kanske en annan favoritfärg?

2 kommentarer:

  1. Skitsnygg som vanligt är du vännen! //Lindis

    SvaraRadera
  2. Superfin är du i dina röda läppar o den grymt snygga Barbourjackan. Ha en mysig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!