Småfolk!

Ett Lejon på språng i nya-pop-gummistövlar!

En ny kategori flyttar in - jag har döpt den till småfolk.

Kategorin tänkte jag fylla på med allt som rör de där små och söta som vi har omkring oss. Mitt troll, eller Inez som är hennes riktiga namn kommer väl agera huvudperson på ett eller annat vis. Ja vi får se. Här kommer i alla fall ettan! Fyllt av lejon, på tröjan och så en tavla som ska flytta in i Inez rum. Inser att jag har snöat in en smula på Lejon, men håll med om att affischen är lite av det finaste som kan pryda en vägg och tröjan, ja den är väl sådär färgglad, lekfull och rar som en barntröja ska vara.

Gummistövlarna har i alla fall blivit en succe. Åkte på direkt när de kom innanför husets väggar och så sprangs det här, runt runt och fram och tillbaka! Det är så att jag ler en smula nu när jag skriver.

 Lycka kan vara något så enkelt som ett par gummistövlar och att få ha på sig dem..

1 kommentar:

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!