Tid för te?

Te kan inte bli bättre än Kusmi!!
 
Ikväll har vi pysslat och haft det hur mysigt som helst. Vi har målat koppar, koppar till te, varm choklad eller kaffe. Valfritt innehåll men nu i en kopp som vi själva har fått måla. Min tanke var att vi skulle göra något som blev ett litet minne och samtidigt något vi gjorde tillsammans. Lilla familjen liksom. Så efter jobbet tog jag en sväng förbi stan och införskaffade måla-din-egna-mugg-kit, ca 70.- för allt du behöver, kopp, färger och pensel och det blev en liten succe! Finns på leksaksaffärerna och pysselbutikerna av lite större storlek...
 
Supermysigt.
Så det får blir dagens tips!
 
Gissa om vi kommer att njuta kvällsfikan lite extra i fortsättningen.
 
En annan sak som kom med mig hem vad några burkar te, men inte vilket te som helst utan det alldeles sagolika Kusmi. Kan inte hjälpas, men det är så gott så gott! Jag hade en smula svårt att välja så det blev ett gäng med småburkar som fick följa med mig hem. En av favoriterna är med, Choklad för att inte prata om Jul-varianten och eller Rose. Jösses. Har du inte testat så kan jag varmt rekommendera. Vi fick oss dock ett skratt när vi tittade i busken med Genmaicha, såg ut som hamstermat... fniss fniss.
 
Nu njuter jag en kopp te och tänker på vilken härlig dag det har varit.


2 kommentarer:

  1. Älskar kusmi te speciellt den med lakrits kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har jag inte smakat! Tack för tipset!!
      /Tatjanis

      Radera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!