KÖRSBÄR!

Cherry in the air!
Jo det är så här att jag älskar körsbär. Det är lite av det bästa jag vet och jag känner snålvattnet i munnen när jag pratar om det. Skulle jag dessutom lägga till parametern GODIS blir jag nästan svimfärdig. Ännu ett steg längre blir att tänka på att jag sedan i tisdags bestämt mig att hoppa på LCHF-kosten igen. Det har blivit alldeles för mycket gott och då framför allt sött, så nu måste kroppen få lite lugn och ro. Men tillbaka till min besatthet av körsbär. Jag verkligen älskar det. Så när mor och far på påskafton kom hem efter att ha tillbringat vintern i Turkiet och mamma gav mig möjligheten att välja en av parfymerna som hon köpt, så var valet enkelt. Cherry in the air fick det bli. Den luktar nog en smula godis, absolut, och gott luktar den. Så jag gillar den. I ett par tre dagar har den varit med mig och det är bara att inse - jag är en smula insnöad - på körsbär i alla dess former! Men vi funkar bra ihop körsbär och jag!
Har ni snöat in på något på sistonde?
Får erkänna något smått pinsamt, mobilspelet Ruzzel har jag också snöat in på!
Förresten Ni som funderar på hur det gick med mitt paket som skulle till Erbil, jo tack, det är fasthåller på någon central långt bort och anbudet kom inte in i tid, mottagarens adress accepterades inte, mottagern kunde inte hjälpa till att få loss sändningen, leveransdag ändrades från 1 till 5 april och det var omöjligt att ringa TNT kundtjänst! och japp det kändes kört för ett tag. Men så dök turen upp, det kommer att bli en ny runda. Så japp, tur i oturen.
Grande tur i oturen!
Än är inte loppet kört!

2 kommentarer:

  1. Har snöat in på Victor och Rolfs parfym :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Jag är insnöad på Marc Jacobs för tillfället . Ha en härlig dag

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!