TEMA FABRIKEN - UTELIV!


Veckans tema på fabriken.
Hade hoppats på mer hemma-uteliv, men det dröjer. Även om solen har tittat fram och även om dagarna har blivit längre så har vi inte hunnit med. Det är något med den här tiden på året, så mycket som ska hinnas med när dagarna blir bra mycket längre än dagen innan. Det går fort.
 
Så mina bilder, blir från fjällenturen. Det är gott uteliv det. Soligt, vitt och vackert. Fika och grillat i backen. Hink & spade, pulka, skidor och underbart.
 
Så visst längtar jag tillbaka, en smula i alla fall. Men mest laddar jag för nästa vecka när det spås 17 grader några dagar. Det ser jag verkligen fram emot och tills dess så ska det fejas en smula vid entren och på baksidan. Stolar ska riktas in mot solen, plädar ska fram och blomlådor ska fyllas. Men det är då... Nu tipsar jag om mer inspiration på Fabriken! Kika in vettja!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!