GLOSSY BOX!


 
För ett tag sedan blev jag tipsad om Glossy Box. Nu är jag lite fast...
Det är en prenumeration på hudvård/smink som jag fått hem en första leverans av.
Boxen innehöll en nagelförstärkare, en rengöringskräm från BodyShop, en mineralögonskugga, tandblekning och ett läppstift/Lip Blush. Hitintills har jag provat allt utom tandblekningen, men det funderar jag på att göra ikväll. Vi får se!
 
Jag är i alla fall mycket nöjd med min box, verkligen. Så nöjd att jag redan ser fram emot nästa.
Tycker faktiskt att det är ett kul sätt att prova lite nya produkter, särskilt för en sådan som mig som är en smula dålig på att köpa lite på måfå... Att sakerna sedan kommer hem i brevlådan i en fin kartong med lite band och annat gör ju inte att det blir mindre trevligt! Har ni inte testat så kan jag varmt rekommendera det!!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!