EN HELT VANLIG ONSDAG!

De där lådorna från Jabadabado är ju alldeles fantastiska, för att inte tala om t-shirten med papegojor/Lindex eller
den slitna gamla gunghästen som vi fått av våra grannar...
 
En helt vanlig onsdag och det är det som är tjusningen med det hela. En helt underbar vanlig kväll som jag spenderat med en glad liten tjej. Idag upptäckte jag henne i hörnet av vardagsrummet, glatt staplandes lådor på varandra och sedan körde hon minsann en avancerad titt-ut-lek där hon gömde den ena lådan under den andra. Vilken lycka när hon sedan lyfte på den övre och hittade den som hon gömt och så var det bara att börja om...
 
Eller när diademet åkt av och Inez sätter tillbaka det som att det var ett par glasögon.
Alltså hon var så nöjd och jag kunde inte låta bli, utan stod bakom bokhyllan, småfnissandes och knäppte några bilder.
 
Just ja, gunghästen som grannarna kom förbi med. Jag funderar på att ge den gamla trähästen en make-over måste bara fundera ut hur jag vill att den ska se ut sen!
 
Go' onsdagkväll mina vänner - En härlig dag vi haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!