FUNDERINGAR...

Klocka Thomas Sabo, Armband från underbara lilla u!
Mrs Scull är en klar favorit och en bra dam att ha med sig!!
 
Tiden går så otroligt snabbt och om några veckor ska jag till Prag på ett seminarium och hålla en presentation om ny teknik inom flygtrafiktjänst. Inför delegationer från ett tiotal länder, med en och annan generaldirektörsmotsvarighet ska jag presentera vad vi här hemma i Sverige redan har hunnit göra och på vilket sätt vi kan hjälpa andra i branchen att genomföra detsamma eller i alla fall komma en bit på vägen. Det är min första stora presentation och jag kan inte säga annat än att det känns i magen, peppande och nervöst på en och samma gång, och taggad!!
 
Ja jösses vilken grej!
 
Ibland funderar jag på hur jag hamnade här och varje gång glider tankarna över till reklamen om en kille som åkte till Italien för att ropa tillbaka frun och stod i fel klack när han ropade Millan. Slutade med gips både här och där och så träffade han en annan tjej och i slutscenen sitter de där tillsammans på planet. Jag har för mig att det var reklam för en bank, men minns inte riktigt men den började med "hur hamnade jag här"?!  och jag blir glad varje gång bilderna från reklamen dyker upp i mitt huvud!
 
Jag vet inte riktigt hur jag hamnade här, jag vet bara att jag är rätt nöjd med att vara här. Att jag på något vis sett till att det har blivit lite så som jag vill att det ska bli. Att jag själv har tagit ansvar för valet och gjort så gott jag kunnat. Jag trivs helt enkelt.
 
Men nu är det måndagkväll och jag fortsätter att fundera på Prag i morgon.
Nu, Ruzzel och sedan go'natt!

1 kommentar:

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!