NYTT I GARDEROBEN?!

Lite nytt från SHEINSIDE!
 
Blev lite sugen på ett klick eller två när jag kikade runt på Sheinside. Det fanns en hel massa snyggt och kanske att det får bli ett klick eller två?
 
Ovan ser du några av de kläder som jag fastnade för. Jag är ju galet GALET förtjust i stickade tröjor och jag har en känsla av att den med inka-inspirerande mönster skulla passa min garderob alldeles perfekt..Love at first sight?!! T-shirten är mest en kul grej och mer som ett kom-ihåg-när-du-drack-Dr-Pepper-för-första-gången! Måste säga att jag gillar den läsken, men så är jag ju också mer galen i körsbär än i stickade tröjor så japp den går hem. Körsbärssmaken alltså. Den blå toppen med fåglar och mustasch-toppen gillade jag helt enkelt bara. Ibland behövs det inte mycket mer...
 
Så nu återstår att se vad som dyker upp med posten!
Ha en fin start på veckan!!
 


1 kommentar:

  1. Anar jag en lite shopaholic i dig;) Kikade in på sidan, men jag blev alldeles vimsig ... det är nog febern!

    Vårförkylda kramar
    Suz

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!