Lunchdate!

Peplumtop/Lindex, Linnescarf/HM, Stickad väst/Ilse Jacobsen
 
Ont som sjutton gjorde det i natt, men det blir bättre. Ryggen och nacken alltså. Så rörligare än på länge begav vi oss iväg på en lunchdate min fina man och jag. Jag hade minsann bylsat på mig ordentligt, linne, topp, stickad väst, scarf och så Jockes kavaj över axlarna. Varmt och gott. Precis som koppen med te, varmt och gott.
 
Det är minsann en smula lyxigt att få en lunchdate, prata av sig och skratta och glömma bort sig ett tag. Det var ett tag sedan och det får bli snart igen. Nu har jag planer på en helg ihop, eller i alla fall en dag eller två. Vi får se vart det bär av... Men tid tillsammans kan man aldrig få för mycket av.
 
Även nu är det dax för en kopp te. Nattsudd!
Sedan måste jag nog ta en date med Mr John. John Blund!


1 kommentar:

  1. Vad mysigt att ha en date med sin man så där. Date med john blund ska jag ha strax också:) Godnatt och kram! Nilla

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!