TEMA FABRIKEN - STILLEBEN!


Igår kändes det som vi var i början på helgen, idag känns det som en galen måndag och så är det ändå torsdag och snart helg. Inte helt enkelt att hålla koll på dagarna nu när det är ledig kors och tvärs!!
 
Men torsdag innebär TEMA-dax på fabriken och här är mitt bidrag. Stilleben! De finns lite var stans här hemma och förändras ständigt. Just nu fylls de med blommor. Blommor från trädgården. Tänk att jag igår plockade sju sorters blommor bara i min trädgård... Sju olika blommor!?  Kommer att tänka på min kusin när jag skulle lära henne att räkna till tio på svenska. Det är något  med det jugoslaviska språker och svenskan som absolut inte gick ihop, som sju. Helt omöjligt att säga, det blir Huuu. Ett rart litet minna att le en smula åt. Om lite mer än en månad är jag i Kroatien med familjen. Tänk att jag ska ta med mig min lilla dotter till en av de vackraste platserna på jorden och en av de viktigaste för just lilla mig... Det kommer att kännas i hjärtat!
 
Men nu torsdag och tema och för mer inspiration kikar du in här!



1 kommentar:

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!