Några jag...och ett ryggskott!


Citrongula byxor Zoul/MQ, jeansskjorta Gina Tricot och hipanema matchas med röda naglar

Här kommer några jag.
Absolut inte från idag. Men lite färggladare och gladare än idag. Idag är ingen vanlig dag, idag är dagen då jag för första gången vaknat av ett ryggskott eller en rejäl nackspärr. Redan klockan 04:00 eller straxt innan tvingades jag väcke Jocke och be honom hjälpa mig att vända på mig. Jag kunde inte röra mig. Inte lyfta huvudet från kudden, inte sätta mig upp och absolut inte vända på mig. Fruktansvärt är ordet.
Så ett besök till Naprapaten blev det idag. Så massage, lite knäck och knak och så var det dax för nästa "min första" nämligen akupunktur.
Vilken dag. Jag hoppas bara att morgondagen blir bättre...
Så för att pigga upp visar jag lite bilder på solgula jeans, armband och galna mönstrade byxor... Jag vill ha in mer färg i garderoben det är helt uppenbart och en ny favoritfärg smyger sig in - syrén. Gillar den skarpt!
Någon mer som fått en ny favoritfärg så här på försommaren?

Mönstrade byxor/HM, Syrenlila topp/Åhlens och leopard någon annan stans ifrån...

2 kommentarer:

  1. Hu det där var ingen rolig start på dagen. Hoppas du känner dig bättre nu. Dina härliga bilder piggade upp mig i alla fall. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Alltså, Hipanemas armband är ju så läckra. Passar snyggt till dina gula byxor :D
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!