#återbruk...


 
 
 
 
Å T E R B R U K
 
 
Förra året gjorde jag det här julpyntet. Av en gammal pocket bok vek jag sida efter sida som blev till solfjädrar och som jag sedan limmade ihop två och två. Sidorna målade jag röda för att få lite färg på dem, men det tror jag egentligen inte behövs. De är vackra i sin enkelhet.
 
 
Jag tycker verkligen så himla mycket om dem och faktiskt kanske ännu lite mer i år...
 
 

 
 
 
Så i kväll vi granen här hemma. Med papperspynt, lite duniga historier och en och annan smällkaramell och i år tror jag att det får bli pepparkakor i granen också.
 

 
 
 


1 kommentar:

  1. Fint - enkelt, vackert och återbruk i ett, helt i min smak!
    God jul!
    Susanne

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!