#klassiker...


 
 
 
 
K L A S S I K E R
 
 
Här hemma är det smällkarameller i julgranen. Jag fick Inez och hennes kusin Miranda att göra i alla fall två stycken var, så nu har vi i alla fall två i vår gran. Det är ju så himla skoj att göra (även om Inez kanske är aningen liten för det än...) och de är ju underbara i granen... Vi tog det vi hade hemma, snuttar av silkespapper som sparats och klistermärken från förra året och efter en hel del vikande och klippande så var de klara. Självklart med överraskning i.
 
 
Julgranspundring är inget jag själv växte upp med, men en tradition som jag verkligen gillar.
 
 
Så, smällkarameller, en klassiker här hemma hos oss...
 


1 kommentar:

  1. Ingen tradition som fördes vidare till mina egna barn när dom var små. Men kommer ihåg när man själv var liten. Kul att det lever kvar.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!