#efterlängtad...



 
 
 
E F T E R L Ä N G T A D
 
 
Jag känner mig som ett barn på julafton. För JA, jag har längtat efter den här månaden, efter december, efter myset, lugnet och allt som hör julen till. Detsamma gäller ju den här utmaningen, det är ju lite av en tradition nu och jag är en smul nervös. Tänk om det bara är jag som är med - eller en eller två varannan dag eller så. Men men, jag reder nog ut det också. Tror jag. Nu håller jag tummarna för att någon mer är med.
 
 
Men i alla fall - Jag har längtat efter den här utmaningen och ja både den och julen är för mig alltså just efterlängtade.

 
Och om någon nu är med så är det väl bara att erkänna att du/ni också faller inom ramen för dagens tema. Du är efterlängtad och just nu skrattar jag en smula åt mig själv, jag låter ju skitskraj snudd på galen. Japp, så är det nog, så varmt välkommen till min värld. 
 
 

5 kommentarer:

  1. Trevligt att julen är efterlängtad. Klart jag försöker vara med så gott jag kan. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Kul ,med utmaning, ska försöka vara med här. Fin bild. Kram

    SvaraRadera
  3. Så härligt med ännu en utmaning, det har ju lixom blivit en tradition och jag ser fram emot den varje år.
    Fin dag till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Fint! Tycker om december och advent. Men hur laddar jag upp mitt bidrag?

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Fint! Tycker om december och advent. Men hur laddar jag upp mitt bidrag?

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!