#Smak...


 
 
 
 
S M A K
 
 
Alltså jag älskar pepparkakssmak. Verkligen älskar. Det är den absolut bästa smaken jag vet, särskilt så här i juletid och på sådant som pepparkaka, kola och nu även kakor. Så nu har jag bakat med pepparkakskryddorna och gjort små sega kakor med dumlekolor med pepparkakssmak. Lite extra allt.
 
 
Jag var inte helt nöjd med dem, när de var klara, men nu har jag vant mig vid att de är så där hårda men ändå sega och japp, det får bli till att baka en laddning till innan jul. Som förresten bara är fjorton (14) dagar bort! Det är ju helt otroligt.
 
 
Men,
 
Jag skulle verkligen vilja att vi alla nu tog i och dansar någon form av snö-dans. Så att en där härliga snön kommer ner och omsluter hela julhysterin i vitt. Alltså jag behöver den verkligen. Det är nästan så att jag struntar i om det blir slask som fryser någon dag senare och bara är jäkligt jobbig.
 
 
Jag vill ha snö. Punkt. Slut.
 
 
Men tills dess kör vi utmaning och idag är det smak som gäller...
 
 


3 kommentarer:

  1. Jaaaa! Hit med lite snö ��.
    Viken fin utmaningen du har. Läste om den liye sent igår och hade redan gjort mitt bidrag till min utmaning, men en långsökt klmbo fick det bli. Ha en fin dag. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ops.. lite klumpig i fingret idag ;)

    SvaraRadera
  3. Ser väldigt goda ut i alla fall dina kakor, den där kombon, mums... Kram

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!