#tomte...


 
 
 
 T O M T E
 
 
För ett år sedan tog jag bilder på en treårig tjej i tomteluva och tyllkjol, idag springer hon omkring här hemma hos farmor o farfar och har minsann bytt om till just tyllkjolen som hon har på bilden. Tomteluvan väntar vi med ett tag... men snart ska vi ta årets julkort och då kan jag tänka mig att det kommer fram både en och två tyllkjolar och en tomteluva.
 
 
Så just nu har vi några dagar hos några vi tycker om, vi dricker glögg, tar promenader och äter skumtomtar. Julmys så att det sjunger om det :-)
 
 


4 kommentarer:

  1. Söt liten tomte. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Snyggt att du valde att ha ett svartvitt foto. Glögg och pepparkakor är en av höjdpunkterna vid adventstid. :-)

    SvaraRadera
  3. Jag är lite kär i svartvita bilder. Har varit inne och röstat varje dag. Lycka till. Kram Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gulliga du, vad glad jag blir :-) tack snälla rara!!

      Kram

      Radera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!