#choklad...




 
 
C H O K L A D
 

Med en smula tekniska problem o ett lånat nätverk kommer här ett inlägg från mobilen och det tar en eeeeeevighet att få till en text. Suck. Dessutom är det en gammal bild men på något jag verkligen gillar att göra - egen trillingnöt, lätt som en plätt! Bästa julgodiset!!


Ta de nötter du vill ha o blanda dem med smält choklad, klutta ihop dem och låt dem stelna en stund. Det är allt! Om ni som jag gillar choklad och nötter så gör mycket på en gång, galet alltså G A L E T  gott :-)
 
 
De här trillingnötterna passar dessutom perfekt till advensmys, så det får blir mitt bidrag till fotoutmaning vänner emellan också. Två flugor i en smäll :)
 
Fler bidrag hittar ni här och här!
 
Ha en fin andra advent!
 


6 kommentarer:

  1. Trevlig att göra sitt eget julgodis. Det vill barnen göra hos oss också. Ha en fin andra advent. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Mums så gott det ser ut. Hade tänkt att jag skulle haka på den här trevliga utmaningen, men har jobbat alldeles på tok för mycket för att orka fundera på bloggandet överhuvudtaget. Jag gör ett nytt försök i veckan med ditt fina decemberutmaning. Fin söndagskväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att du ska hitta lite ro, du är välkommen när du känner att du hinner!!

      Fin kväll tillbaka!

      Radera
  3. Ja det blev ju julgodis från mig också, sent omsider! Bättre sent än aldrig:)
    Ha det fint!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Julgodis är ju bara så gott! För att inte prata om hur mysigt det är att göra det :-)

      Kram

      Radera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!